Serviceabonnement

Serviceabonnement
Als u niet zelf verantwoordelijk wil zijn voor het onderhoud in uw woning kunt u daarvoor een Serviceabonnement afsluiten. Voor een klein bedrag per maand nemen we, in samenwerking met de Alliantie, een aantal onderhoudszaken aan de binnenkant van uw woning van u over. Denk bijvoorbeeld aan het repareren van lekkende kranen of een loszittende plint.

Met het Serviceabonnement voorkomt u dus onverwachte uitgaven. Reparaties die anders voor uw rekening zouden komen, worden door ons uitgevoerd en betaald.

Veranderingen bestaande abonnemententen per 2013
De voorwaarden van uw Serviceabonnement veranderen per 1 januari 2013. Een belangrijke verandering is dat het Serviceabonnement wordt gekoppeld aan een periodieke inspectie- en onderhoudsbeurt (PIOn).

Met ingang van het nieuwe jaar voeren we de reparaties die tot het huurdersonderhoud worden gerekend zoveel mogelijk tijdens de PIOn-beurt uit. Dat scheelt u en ons tijd, want u hoeft dan maar één keer voor de vakman thuis te zijn en het scheelt ons in de voorrijkosten. Indien u klachten heeft die direct verholpen moeten worden, kunt u ons gewoon tussentijds bellen. Door de koppeling van het Serviceabonnement aan de PIOn-beurt kunnen we de kosten van het Serviceabonnement laag houden.

Daarnaast gaat de prijs van een abonnement naar €4 per maand, als u meedoet aan de gratis PIOn-beurt.

Veelgestelde vragen rond het serviceabonnement

U bent hier: Huurders > Serviceabonnement

Nieuws

Woonstichting Laren fuseert met Het Gooi en Omstreken en neemt feestelijk afscheid van leden en huurders

lees verder...


Foto's afscheidsbijeenkomst huurders en bestuur

lees verder...


Leden Wbv Laren besluiten tot omzetting in Woonstichting Laren

lees verder...