Serviceabonnement

Serviceabonnement
Als u niet zelf verantwoordelijk wil zijn voor het onderhoud in uw woning kunt u daarvoor een Serviceabonnement afsluiten. Voor een klein bedrag per maand nemen we, in samenwerking met de Alliantie, een aantal onderhoudszaken aan de binnenkant van uw woning van u over. Denk bijvoorbeeld aan het repareren van lekkende kranen of een loszittende plint.

Met het Serviceabonnement voorkomt u dus onverwachte uitgaven. Reparaties die anders voor uw rekening zouden komen, worden door ons uitgevoerd en betaald.

Veranderingen bestaande abonnemententen per 2013
De voorwaarden van uw Serviceabonnement veranderen per 1 januari 2013. Een belangrijke verandering is dat het Serviceabonnement wordt gekoppeld aan een periodieke inspectie- en onderhoudsbeurt (PIOn).

Met ingang van het nieuwe jaar voeren we de reparaties die tot het huurdersonderhoud worden gerekend zoveel mogelijk tijdens de PIOn-beurt uit. Dat scheelt u en ons tijd, want u hoeft dan maar één keer voor de vakman thuis te zijn en het scheelt ons in de voorrijkosten. Indien u klachten heeft die direct verholpen moeten worden, kunt u ons gewoon tussentijds bellen. Door de koppeling van het Serviceabonnement aan de PIOn-beurt kunnen we de kosten van het Serviceabonnement laag houden.

Daarnaast gaat de prijs van een abonnement naar €4 per maand, als u meedoet aan de gratis PIOn-beurt.

Veelgestelde vragen rond het serviceabonnement

U bent hier: Huurders > Serviceabonnement

Nieuws

Leden Wbv Laren besluiten tot omzetting in Woonstichting Laren

lees verder...


Concept notulen gezamenlijke bewoners-ledenvergadering 11-9-2017

lees verder...


Gezamenlijke bewoners-ledenvergadering 11-9-2017

lees verder...