Reparatieverzoeken

Is er een probleem met uw woning van technische aard, kunt u dit doorgeven aan De Alliante 088 00 232 10

Via het Formulier Reparatieverzoek kunt u wbv Laren vragen een reparatie in uw woning te komen uitvoeren.

Algemeen nummer voor noodgevallen
088 00 232 10 (ook buiten kantooruren)

Buiten kantooruren wordt u doorgeschakeld naar de telefonische antwoordservice. De medewerkers daar kunnen direct een bedrijf inschakelen. Bel echter alleen als het echt om een noodgeval gaat. Als er geen sprake is van een noodgeval en de aannemer is ten onrechte voorgereden, kost dat u € 11,- aan voorrijkosten. Dit bedrag wordt ook in rekening gebracht als er met u een afspraak is gemaakt voor een reparatie en er is op het afgesproken tijdstip niemand in de woning. Verder zijn de reparatiekosten ook voor uw rekening als U op eigen initiatief een willekeurig bedrijf inschakelt.

Liftstoringen
Geef een storing aan de liftinstallatie door via het storingsnummer dat op de lift staat.

Rioolverstoppingen
Teeuwissen: (035) 525 23 19 

Geiserstoringen
GSU (GasService Utrecht): (030) 635 88 00 (24 uur per dag bereikbaar)

Ruitbreuken
U kunt bij schade aan het glas aan zowel de buitenkant als binnenkant van de woning maar ook de algemene ruimtes direct bellen met:

De Glaslijn 0900 2040 444

De glaszetter komt dan zo snel mogelijk bij u langs en bij grote spoed zelfs nog dezelfde dag.

U bent hier: Huurders > Reparatieverzoeken

Nieuws

Leden Wbv Laren besluiten tot omzetting in Woonstichting Laren

lees verder...


Concept notulen gezamenlijke bewoners-ledenvergadering 11-9-2017

lees verder...


Gezamenlijke bewoners-ledenvergadering 11-9-2017

lees verder...